Quantiquali is opgericht door Astrid Goessen in 2007 onder de naam ‘RT-Praktijk Goessen’.
Als basisschoolleerling zei ik al dat ik ‘juf’ wilde worden. Werken op een basisschool als ‘gewone’ leerkracht bleek echter toch niet helemaal mijn ding. Na afronding van de bachelor Pedagogiek volgde een aantal jaar van werk binnen de jeugdzorg. Het onderwijs bleef echter knagen en na afronding van de post-hbo-opleiding Remedial teaching werd ‘RT-Praktijk Goessen’ opgericht. Een praktijk die ik naast mijn vast dienstverband als begeleider op het schippersinternaat in Maasbracht en later als leercoach/studieloopbaanbegeleider/en vervolgfuncties binnen NHA-opleidingen heb gerund. In juni 2019 heb ik de masteropleiding Pedagogiek afgerond. Naast mijn werk voor Quantiquali ben ik sinds januari 2020 parttime actief als docent en coach bij Fontys Hogeschool Pedagogiek binnen de Ad-PEP (Associate degree Pedagogisch Educatief Professional) en de bachelor. Vanaf schooljaar 2020-2021 vervul ik tevens de rol van lesplaatscoördinator Ad-PEP locatie Tilburg.

Met de naamswijziging naar Quantiquali en uitbreiding van de activiteiten is een nieuw hoofdstuk aangebroken.

Quantiquali: een hoeveelheid aan kwaliteit. Als ik iets doe, doe ik het goed of doe ik het niet. Half werk leveren past niet bij mij. Voordat ik een opdracht aanneem, zullen we het doel en de wederzijdse verwachtingen bespreken zodat deze voor aanvang duidelijk zijn voor beide partijen.
Neem voor concrete vragen of een vrijblijvend gesprek, gerust contact met mij op. Indien ik je niet (direct) zelf kan helpen, dan wellicht een van mijn contacten.

Mijn doel is mensen ondersteunen in hun persoonlijke groei en ontwikkeling. Dit vanuit mijn visie die haar wortels vindt in het sociaal-constructivisme en connectivisme en van waaruit ik kennis, houding en vaardigheden van de leerling/student/coachee met elkaar wil verbinden en groei daarvan wil stimuleren.

Wat ik belangrijk vind:
– Werken vanuit een coachende rol
– Luisteren
– Aandacht voor het individu binnen de groep
– Doorzettingsvermogen
– Motiveren
– Feedback, Feed up, Feed forward
– Eerlijke, open communicatie
– Daadkracht
– Verbinden
– Kwaliteitsborging (PDCA-cyclus)

Mijn motto’s:
– Gaat niet, bestaat niet
– Eerlijkheid duurt het langst
– Waar een wil is, is een weg
– Het glas is altijd half vol
– Er zijn vele wegen die naar Rome leiden